" Ἡ ἀνατροφή τῶν παιδιῶν εἶναι ἔργο κυρίως τοῦ Θεοῦ καί ὄχι μόνο τῶν γονέων. "
Ἡ προσπάθεια τῆς ἀνατροφῆς τῶν παιδιῶν μας ἐν ΧΡΙΣΤΩ πάντα
φέρνει καλά ἀποτελέσματα. Δέ χρειάζεται νά χρησιμοποιοῦμε
καταναγκασμό στά παιδιά μας. Νά μή νομίζουμε ὅτι ἡ ἀνατροφή
τῶν παιδιῶν μας εἶναι ἔργο μόνο δικό μας, εἶναι ἔργο κυρίως τοῦ Θεοῦ.
Γιά τοῦτο ἄς ἀκούσουμε μέ πολλή προσοχή ὥστε νά ἀποφύγουμε
πιθανά τραγικά καί ἐγκληματικά λάθη!…